torsdag 25 juni 2009

Åter till start

Skickade tillbaka spinnrocken till ägaren då den var då pass gammal och delar saknades så jag fick ingen ordning på den. Imorgon ska (förhoppningsvis) min "nya" spinnrock anlända. Förvisso gammal men det hördes som den var fullt brukbar. Det lär nog visa sig så småningom. För att tala om ngt helt annat än handarbete så hittade jag världens bästa recept på brownies. Har förgäves försökt få mina kladdkakor mera kladdiga men de blir alltid för torra. Så jag provade detta recept som Nigella Lawson komponerat ihop (http://www.recipezaar.com/Nigella-Lawson-Brownies-32053). De är SÅ goda och onyttiga att man går upp 5kg av att bara titta på en bit. Men det är värt det! Åh så goda! Speciellt med en klick vispad grädde till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar